Encamp suma 25 establiments a la recollida selectiva de residus orgànics
· El conseller d’Higiene, Medi Ambient i Agricultura, Andreu Riba, ha agraït als establiments la seva adhesió a la recollida i ha destacat la importància de participar en accions com aquesta per contribuir a un reciclatge més responsable. · L’acció s’emmarca en la Setmana Europea de Prevenció de Residus, que inclou altres accions com la instal·lació d’un punt de recollida de càpsules de cafè i un de pilotes de tennis i pàdel, un mercat d’intercanvi o un taller de manualitats amb material de rebuig