Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

'Jo, Tarzan' - Ànima, 23è Festival de Titelles d'Andorra

Arriba una nova edició d'Ànima, donant pas al 23è Festival de Titelles d'Andorra. L'esdeveniment es referma com una proposta cultural innovadora que aposta pel món de les titelles i les seves tendències contemporànies.
  • Sessió escolar, no està oberta al públic

  • Sala de festes del Complex d'Encamp

Una adaptació de la novel·la clàssica d'Edgar Rice Burroughs que ens convida a reflexionar sobre el fet de sentir-se diferent, sobre els vincles i com saber transformar-los.

L'obra compta amb el Premi al Millor Espectacle per a públic infantil i familiar de la Fira de Teatre de Castella i Lleó a Ciudad Rodrigo, any 2024.

Enmig de la selva, una criatura òrfena i desprotegida és adoptada per una família de goril·les. Així comença la història de la nostra protagonista: Tarzan, una nena que creixerà pensant que és un goril·la més. Podrà adaptar-se a la vida salvatge i sobreviure en la selva amb l'amor d'una família de goril·les?

L'espectacle, de la companyia Festuc Teatre, està recomanat per a infants partir de 3 anys. Té una durada de 55 minuts i és en català. L'element principal de l'obra són les titelles i la sessió està oberta només a les escoles. 

Un moment de l'obra 'Jo, Tarzan'..
Un moment de l'obra 'Jo, Tarzan'.
  • 'Jo, Tarzan' - Ànima, 23è Festival de Titelles d'Andorra
  • 2025-11-05T11:00:00+01:00
  • 2025-11-05T12:00:00+01:00
  • Arriba una nova edició d'Ànima, donant pas al 23è Festival de Titelles d'Andorra. L'esdeveniment es referma com una proposta cultural innovadora que aposta pel món de les titelles i les seves tendències contemporànies.