Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Torna el futbol de base a Encamp amb el VI Torneig futbol base del FC Encamp

Els dies 10 i 11 de juny, el FC Encamp organitza el sisè torneig de futbol base amb 52 equips participants
Cartell promocional realitzat per Cristian de Sousa.
Cartell promocional realitzat per Cristian de Sousa

El cap de setmana del 10 i 11 de juny, el FC Encamp aplegarà als camps de Prada de Moles i del Complex d’Encamp un total de 52 equips de futbol vinguts de Catalunya i del Principat d’Andorra en categories iniciació, aleví, benjamí, prebenjamí i femení, que realitzaran durant tot el cap de setmana 140 partits.

El sistema de torneig és el de lligueta classificatòria a una volta i enfrontament directe segons classificació amb encreuament entre els diferents grups. Tots els partits del campionat seran a una sola part de 15 minuts, sent la durada de la fase final de 2 parts de 10 minuts. En el cas d’empat, es decidirà a tres penalts.

Pel que fa a la distribució dels equips, al camp de futbol 7 del Complex d’Encamp es disputarà el campionat d’iniciació, amb infants de 4 i 5 anys, que començaran a jugar dissabte a les 10 del matí. La final es realitzarà el mateix dissabte a les 13 hores, passant a continuació de realitzar-se el lliurament de premis, cap a les 13.30 hores.

La resta de categories jugaran a Prada de Moles durant tot el cap de setmana. Dissabte els partits començaran a les 8.30 hores fins a les 14.25 hores, i continuaran  a la tarda de 15.30 a 20.45 hores. Diumenge seguirem amb la fase de classificació de 8.30 a 11.05 hores, i d’11.10 a 13.25 hores es disputaran les finals per a conèixer les posicions de la tercera a la quinzena. Les finals començaran a disputar-se a les 13.30 hores amb la final de la categoria femení, i a les 14.05 h es realitzaran les finals alevins, prebenjamins i benjamins. El lliurament de premis està previst a les 14.45 hores.