Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Tancament temporal de la passarel·la de la Mola per les obres de remodelació de Joan Martí

Tancament temporal de la passarel·la de la Mola per les obres de remodelació de Joan Martí.

Encamp, 30 d’abril del 2026.- El proper dimarts 5 de maig, amb motiu de l’inici dels treballs d’enderroc del paviment actual i de reforma de la zona situada a l’entrada de la piscina de la Mola, serà necessari tancar temporalment l’accés a la passarel·la de la Mola que connecta l’avinguda de Joan Martí amb el parc de l’Ossa.  

El tancament s’iniciarà dimarts vinent i tindrà una durada aproximada de set setmanes. Durant aquest període, l’accés a la passarel·la quedarà totalment restringit. Per tal de garantir la mobilitat, es recomana utilitzar els itineraris alternatius habilitats, ja sigui pel carrer de la Molina o bé pel pont de l’Espiga. 

Aquesta actuació està inclosa en les obres de remodelació de l’avinguda de Joan Martí.  

Així mateix, el proper dilluns 4 de maig, de les 22 a les 2 h, s’efectuarà una interrupció del servei d’aigua potable a l’avinguda de Joan Martí, en el tram comprès entre la rotonda de Prat de Genil i el pont de la Molina. El tall es durà a terme per millorar la xarxa d’aigua potable i el servei quedarà restablert una vegada finalitzin els treballs.  

Serveis relacionats