Portes obertes des d’avui fins al 30 de setembre a les activitats dirigides dels centres esportius d’Encamp i del Pas de la Casa
Encamp, 26 de setembre de 2022.- Les activitats dirigides dels centres esportius d'Encamp i del Pas de la Casa tindran jornades de portes obertes des d’avui, i fins al 30 de setembre, per incentivar la pràctica esportiva. Durant els dies esmentats, es podrà participar en la classe dirigida que es desitgi de forma gratuïta per poder provar les diferents modalitats que s'ofereixen.
Al Complex Esportiu d'Encamp, les activitats són dilluns a les 9.15 h Pilates i a les 20.35 h Cycling, dimarts a les 9.15 h Fit Dance, i a les 20.30h Cycling, dimecres a les 9.15 h Circuit trainning i a les 20.30 h Aiguagim, dijous a les 9.15 h Fit Dance i a les 20.30h Cycling, i divendres, a les 9.15 h Pilates i a les 20.30 h Aiguagim. Descarrega't aquí el programa d'Encamp.
Al Centre Esportiu del Pas de la Casa el programa d'activitats consta d'una classe diària. Dilluns a les 19.30 h, Cycling, dimarts a les 20.30 h Estiraments, dimecres a les 19.30 h Circuit trainning, dijous a les 20.30 h Aiguagim i divendres a les 18.15 h Core. Descarrega't aquí el programa del Pas de la Casa.
Per assistir a les activitats dirigides és necessari fer reserva prèvia, ja sigui per Internet a través del web del comú d'Encamp a comuencamp.ad o bé per telèfon al +376 732 700 (Complex Esportiu i Sociocultural d'Encamp) o al +376 755 111 (Centre Esportiu El Pas de la Casa).
Preu de les activitats durant la temporada
A partir del mes d'octubre el cost de les activitats dirigides serà, per als socis dels centres esportius, de 241,90 euros per tota la temporada, de 82,90 euros per trimestre i de 31,80 euros per un mes. El preu per classe serà de 4,30 euros.
Per als que no són socis, el preu per temporada serà de 282,30 euros, de 95,50 euros el trimestre, de 36,70 euros per un mes i el preu per classe serà de 5,40 euros.