Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Oferta heterogènia a Encamp i al Pas de la Casa per la revetlla de Sant Joan

La parròquia d’Encamp ofereix una oferta diversificada i dirigida a tots els públics durant la revetlla
Oferta heterogènia a Encamp i al Pas de la Casa per la revetlla de Sant Joan.

La parròquia d’Encamp ofereix una oferta diversificada i dirigida a tots els públics durant la revetlla de Sant Joan. Tal com han explicat la cap del Departament de Cultura, Helena Laza i el cap d'Àrea de Museus i Tradicions, Àlex Arnó, Encamp iniciarà la vetllada a les 18.30 hores amb la novetat de l’espectacle itinerant Ses Altíssimes, al Prat Gran, en una proposta divertida i oberta a tots els públics. La batucada Brincadeira i els diables d’Andorra seran els encarregats d’animar els carrers de la parròquia a partir de les 21.30 hores. A les 22.30 hores el Prat Gran acollirà l’espectacle de foc Zoolians i l’encesa de la foguera de Sant Joan per donar el relleu a un concert amb cinc reconeguts artistes d’electrolatino i electrodance. Les actuacions d'Elena Gheorghe, R.I.O., Romántico Latino, Charly Rodríguez i Dr.Bellido animaran la nit.

D’altra banda, la revetlla al Pas de la Casa comptarà amb una batucada al voltant de la plaça de l’Església a partir de les 21 hores a càrrec de la formació Protons. A continuació, els Volatins de foc oferiran un petit espectacle i es procedirà a encendre la foguera. Tots els assistents podran gaudir de coca i moscatell.

Nit de les Bruixes 2014 a Encamp

A més, com és habitual, la jornada de Sant Joan comptarà amb la tradicional Nit de les Bruixes que convertirà el carrer Major d’Encamp en un espai esotèric. A partir de les 21 hores, els visitants i curiosos es podran endinsar en un món ple de misteris, en què les bruixes, amb les seves arts endevinatòries, consulten la bola de vidre, tiren les cartes i llegeixen les mans. Els amants de les espelmes, l’encens i els objectes esotèrics i decoratius podran escollir entre una gran varietat amb les múltiples parades que es muntaran al llarg del carrer.