Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Més de 2.000 persones visiten els museus de la parròquia d’Encamp

Casa Cristo ha incrementat els visitants un 28% respecte a l’any passat assolint els 702 i amb una gran acceptació de l’activitat nocturna
Més de 2.000 persones visiten  els museus de la parròquia d’Encamp .

Els museus de la parròquia han registrat una gran afluència durant el mes de juliol. Així ho evidencien les dades de visitants en què es mostra que s’han rebut més de 2.000 persones.

Així, Casa Cristo ha incrementat els visitants un 28% respecte a l’any passat assolint els 702 i amb una gran acceptació de l’activitat nocturna. Aquesta proposta ha acollit més de 75 persones que han descobert l’estil de vida de les famílies andorranes del segle XIX. D’altra banda, Sant Romà de les Bons ha rebut 329 visitants malgrat disposar de visites des del 15 al 29 de juliol.

Un altre dels actius museístics d’Encamp, el Museu de l’Automòbil ha atret 963 persones que han pogut divertir-se inspeccionant vehicles de totes les èpoques. També han tingut una gran acceptació l’MW Museu de l’Electricitat i el Camí Hidroelèctric d’Engolasters. Entre totes dues propostes s’han sobrepassat els 700 visitants.

Pel que fa a l’origen, els museus d’Encamp acullen visitants de tot Europa, especialment d’Espanya i França. Tot i això, és destacable la varietat de nacionalitats que es concentren a la parròquia, ja que en l’últim mes s’han registrat visites provinents dels Estats Units, Israel i Bahrein, entre moltes d’altres.