Les rutes guiades de tardor organitzades pel comú d'Encamp comence amb les sortides a Ensagents i l'estany Moreno i continuaran demà amb el Tomb de les Neres i el Cap dels Agols
Les rutes guiades de tardor organitzades pel comú d'Encamp es van iniciar el cap de setmana passat amb les sortides a Ensagents i a l'Estany Moreno. Les activitats continuaran demà, dissabte 21 d'octubre, amb l'excursió al Tomb de les Neres (nivell fàcil) i al Cap dels Agols (nivell mitjà). Les inscripcions per assistir a ambdues activitats encara estan obertes i es poden fer a l'Oficina de Turisme d'Encamp o a través del +376 641 000.
La sortida de les rutes és davant de l'Oficina de Turisme d'Encamp a les 9:30 i el recorregut del Tomb de les Neres és de 10 km amb un desnivell de 400 m, mentre que el del Cap dels Agols és de 6,5 km però amb un desnivell de 690 m.
Properes rutes guiades
Les rutes guiades continuaran el proper dissabte, 28 d'octubre, amb les sortides a l'Alt del Griu (nivell difícilÇ) i la ruta dels Orris (nivell fàcil). Finalitzaran l'1 de novembre amb diverses vies ferrades als Clots de l'Aspra, al coll dels Isards i al Bony d'Envalira.
Serveis relacionats