Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Les estades esportives continuen en marxa a la parròquia

Aquesta setmana és el torn del campus de bàsquet, que organitzen les Federacions Andorrana i Francesa de bàsquet
Les estades esportives continuen en marxa a la parròquia.

Durant tot l’estiu tant a Encamp com al Pas de la Casa s’organitzen diverses estades esportives. Des del juny fins ara ja s’han celebrat campus de waterpolo, rugbi o futbol, entre d’altres, però aquesta setmana és el torn del bàsquet.

Les Federacions Andorrana i Francesa de bàsquet han organitzat per cinquè any consecutiu el campus de bàsquet. Cada any s’alterna i s’organitza o bé al país veí o bé a Andorra. Enguany era el torn de fer-ho al Principat i com ja és habitual, els participants s’entrenen a les instal·lacions del Pas de la Casa, que enguany ha reunit 55 participants en total. La majoria dels participants provenen de França i només una desena són del país.

El campus va adreçat a nens i nenes d’entre 12 i 16 anys, és a dir, jugadors de les categories infantil i cadet. Aquesta edició va donar el tret de sortida aquest diumenge i acabarà el pròxim divendres 5 d’agost.

Les estades esportives continuaran durant el mes d’agost i setembre a la parròquia i s’espera l’arribada d’equips professionals com les seccions de futbol sala, bàsquet i handbol del FC Barcelona i d’altres equips que encara estan per confirmar.