La sisena edició de la ‘Braderie’ es posa en marxa
A les nou del matí pràcticament tots els comerços del Pas de la Casa han sortit al carrer per oferir a tots els clients productes rebaixats d’altres temporades. Així, la sisena edició de la ‘Braderie’ ha donat el tret de sortida aquest divendres i s’allargarà fins diumenge a la tarda.
La iniciativa impulsada per Inpub (Iniciativa Publicitària) fa sis anys que es duu a terme i segons ha explicat el cònsol major encampadà, Jordi Torres, en la seva visita pels carrers del Pas de la Casa, es tracta d’un projecte “consolidat”. El cònsol s’ha passejat acompanyat de la cònsol menor, Esther París, i d’altres membres de la corporació.
Pel que fa al nombre de visitants, enguany esperen que augmenti i que es recuperi el nombre de turistes de França, ja que els darrers dos mesos han notat una davallada a causa de les vagues, segons ha explicat el president d’Iniciativa Publicitària (Inpub), Jean-Jacques Carrié. Des de l'organització esperen que els dies de major afluència siguin dissabte i diumenge amb l’arribada de turistes dels països veïns. Carrié s’ha mostrat satisfet amb la implicació dels comerços a la iniciativa i ha destacat que espera que sigui un bon cap de setmana en nombre de vendes, tot i que també dependrà de la meteorologia.
Enguany s’ha fet coincidir la Festa Major del Pas de la Casa amb la ‘Braderie’. Així, durant tot el divendres i el cap de setmana, la música, els inflables, els àpats de germanor i les activitats lúdiques no hi faltaran al Pas de la Casa.