La piscina del centre esportiu tancarà parcialment l’accés al públic per acollir dues competicions esportives durant els pròxims dies
El primer esdeveniment tindrà lloc aquest divendres, 16 de novembre. L’accés a l’àrea aquàtica romandrà tancat al públic general entre lese 6 i les 8 del vespre a causa de l’organització de la competició de la Lliga base andorrana de natació.
Pel que fa als dies 24 i 25 de novembre vinents, la restricció s’aplicarà a la zona de la piscina gran, i només de forma parcial, amb el tancament de quatre carrers de la piscina: de l’1 al 4. L’afectació, motivada per la celebració del 7è clínic d’esquimotatge, tindrà lloc entre les 3 i les 7 de la tarda del dissabte 24 i entre els 10 del matí i les dues del migdia, del diumenge 25.
Si teniu qualsevol dubte, o voleu més informació, us podeu adreçar al Departament de Joventut i Esports del comú o bé al mateix Complex Esportiu, al telèfon