La Fira de Santa Llúcia d’Encamp combina artesania local i música en directe durant tot el pont
Encamp, 6 de desembre del 2025.- Aquest cap de setmana, la plaça de Sant Miquel acull la Fira de Santa Llúcia d’Encamp, que després de l’obertura oficial d’ahir amb l’actuació del Duet Ingrid ANDorrabAND, continua oferint tradició i productes locals amb actuacions musicals en directe.
Enguany, coincidint amb el pont de la Puríssima, la fira s’amplia amb un dia més. Les parades estaran obertes avui dissabte fins a les 19 h, demà diumenge de 10 a 14 h i de 16 a 19 h, i dilluns de 10 a 14 h.
El conseller de Cultura, Infància i Joventut, Joan Sans, ha explicat que enguany la fira compta amb “14 parades d'artesania local i hi ha també la col·laboració d’un grup de l’escola andorrana d’Encamp, a més d’una programació musical amb talent local”. Sans també ha fet una valoració molt positiva de l’inici de la fira, “ahir a la tarda ens vam sorprendre perquè va estar molt animat, sobretot de gent del poble, i avui confiem que a la tarda, quan els visitants tornin de pistes, ens acompanyin i s’afegeixin a la programació de la fira.”
Aquest matí, la fira ha comptat amb l’actuació de Roser Puigbò, que ha captivat els assistents amb un concert emotiu i ple de sensibilitat. Demà diumenge a les 11 h, els visitants podran gaudir de l’actuació d’Eugènia Correia, i a les 17 h tindrà lloc el concert conjunt de la Coral Sant Miquel d’Encamp i la Coral Sant Antoni de la Massana.
L’últim dia de la fira, dilluns 8 de desembre, Encamp rebrà la visita de la Coral Polifònica de l’Alguer, ciutat agermanada des del 2023. A les 11 h oferiran la conferència “El Senyal del Judici: de la Paraula a la Imatge i al Cant”, a l’església de Sant Miquel, i a les 17 h a l’església de Santa Eulàlia es podrà escoltar el concert de cant gregorià de La Sibil·la, declarat Patrimoni Immaterial de la Humanitat per la UNESCO.
Serveis relacionats