L’Església de Santa Eulàlia d’Encamp es convertirà en l’escenari d’un concert coral de música gòspel i d’arrel afroamericana el 4 de novembre
· L'esdeveniment és gratuït i anirà a càrrec de la Coral Vall Fosca i el Cor Go Go Pallars · L'acte està organitzat per la parròquia de Santa Eulàlia i compta amb la col·laboració del comú d’Encamp
Encamp, 30 d’octubre de 2023.- L’església de Santa Eulàlia d’Encamp acollirà el dissabte 4 de novembre un concert de música gòspel i d’arrel afroamericana a càrrec de la Coral Vall Fosca i el Cor Go Go Pallars. L’acte començarà a les 21:00 i serà gratuït.
Durant el concert, les dues agrupacions corals oferiran un ampli repertori de ritmes i veus per a tots els públics en un marc emblemàtic i ple de simbolisme com és l’Església de Santa Eulàlia.
L’esdeveniment ha estat organitzat per la parròquia de Santa Eulàlia i compta amb la col·laboració del comú d’Encamp.
Serveis relacionats