Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'afluència al 27è Saló de la Infància i la Joventut creix prop d'un 3,5% i assoleix 7.244 visites

Amb un total de 7.244 visitants, el Saló de la Infància i la Joventut va tancar portes aquest dissabte el Pas de la Casa amb un increment conjunt d'afluència, tant durant els dies d'obertura al complex esportiu d'Encamp, del 27 de desembre a l'1 de gener, com aquests darrers tres dies al poliesportiu del Pas, entre els dies 3 i 5 de gener. L'esdeveniment consolida el creixement sostingut de visites que ha registrat durant els darrers anys gràcies, principalment, a una definició acurada de l'oferta adaptada als diferents segments de públic al qual va dirigit, des d'infants fins a adolescents i joves.
La campanya prop dels hotels del Pas s'ha notat especialment en l'increment de visites. .
La campanya prop dels hotels del Pas s'ha notat especialment en l'increment de visites.

El Saló de la Infància i l'Adolescència s'ha acostat a l'objectiu dels 7.500 visitants als quals aspirava l'organització en aquesta edició i manté la tendència a l'alça pel que fa al volum d'afluència durant els dos períodes d'activitat, tant a Encamp com al Pas de la Casa. El saló es consolida com a l'esdeveniment de referència del lleure nadalenc a Andorra i es perfila també com a proposta complementària per a les famílies que trien el Principat com a destinació turística per a les seves vacances.

Aquest fet s'ha notat especialment durant l'obertura del saló al Pas de la Casa, on enguany s'havia fet una  campanya a l'entorn dels hotels i allotjaments per donar a conèixer l'activitat. L'afluència va ser especialment elevada els dies 3 i 4 de gener. Durant els tres dies d'obertura al Pas, el poliesportiu ha rebut unes 800 infants i joves, xifra que s'ha situat a tocar dels 6.500 durant els cinc dies d'activitat a Encamp.

Enguany, el Saló de la Infància ha ofert un programa amb una norantena de propostes d'activitat diferents per a totes les franges d'edat a les quals s'adreça amb la finalitat que tothom hi trobés la seva proposta de diversió i de lleure. Mantenint les activitats més esperades i innovant en noves propostes que sorprenguin als visitants, l'oferta del saló evoluciona de forma positiva tant a nivell qualitatiu com quantitatiu amb preferències molt marcades en funció de les franges d'edat. Així, mentre els més menuts són fidels a l'espai de la ludoteca i els tallers de maquillatge i disfresses, els més joves han respost de forma molt positiva la competició de videojoc 'What You Play' i les àrees de simuladors.