La gent gran d’Encamp participa als Jocs Esportius amb Nahuel Carabaña com a abanderat
La gent gran d’Encamp participa durant tot el cap de setmana als Jocs Esportius de la gent gran a Ordino i la Massana. L'atleta olímpic Nahuel Carabaña ha estat l'abanderat de la delegació encampdana. Els jocs han donat el tret de sortida aquest dissabte a Ordino i la Massana amb una cerimònia inaugural que ha reunit prop de 300 esportistes de les set parròquies. L’acte, celebrat al Centre de Tecnificació d’Ordino, ha estat marcat per l’esperit esportiu, la convivència i la promoció d’un envelliment actiu, amb moments destacats com la desfilada de delegacions, l’arribada de la flama olímpica i la participació d’esportistes olímpics del país.
La delegació encampadana també ha estat acompanyada per les conselleres Sabrina Grégoire i Judit Torres que han participat a la cerimònia inaugural.
Des d’Encamp es destaca la importància d’aquest tipus d’iniciatives, que fomenten la pràctica esportiva, els hàbits saludables i les relacions socials entre la gent gran. La participació encampadana en disciplines diverses com la natació, la caminada, el tennis taula, la petanca o els balls en línia reflecteix el dinamisme d’aquest col·lectiu i el seu compromís amb una vida activa i saludable, en línia amb els valors que promouen els jocs.
Aquesta iniciativa, impulsada conjuntament pels set comuns, el Comitè Olímpic Andorrà i el Govern, consolida els Jocs Esportius de la Gent Gran com un espai de trobada i cohesió social a escala nacional.
Serveis relacionats