Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Es faran dos talls d'aigua durant la nit pels treballs de millora de la xarxa d'aigua a la zona d'Hort de Godí

· Els carrers afectats són Hort de Godí, Torrent de l'Avià i del Doro i es treballarà des de les 22 h fins a les 6:00 h d'avui dimecres i demà dijous
Millores xarxa potable Hort de Godí .
Millores xarxa potable Hort de Godí

Encamp, 3 de març de 2021:- El Comú d’Encamp farà dos talls del subministrament de l'aigua potable durant la nit per a poder realitzar els treballs de millora de la xarxa d'aigua i incrementar-ne la pressió a una part dels habitatges del carrer Hort de Godí.

Els treballs consistiran principalment en la instal·lació d’una nova maquinària i costaran un total de 14.358,92 €, d’acord amb el concurs realitzat.

Els treballs es realitzaran en horari nocturn per afectar el menys possible als veïns de la zona, que han estat informats a través de cartells a les portes dels edificis, una crida i informació als canals de comunicació del Comú.

Els habitatges afectats pel tall del subministrament de l'aigua són els dels carrers del Doro, Torrent de l'Avià i Hort de Godí. El tall del subministrament de l'aigua serà des d'avui dimecres dia 3 de març de les 22 h de la nit fins a les 6:00 h de la matinada i demà dijous 4 de març des de les 22 h fins a les 6:00 h de la matinada del divendres.

El conseller d'Infraestructures i Manteniment, Xavier Fernàndez ha explicat que “amb aquesta inversió es resol la problemàtica de manca de pressió de la xarxa d’aigua potable d’alguns habitatges de la zona més elevada del carrer Hort de Godí i es dona solució a aquesta petició realitzada pels veïns".