Entrades a la venda pel musical infantil “Els tres porquets” a Encamp
La sala de festes del Complex d’Encamp serà l’escenari del primer musical infantil de la temporada, que s’inicia amb la representació "Els tres porquets" de la companyia Magatzem d'Arts, una producció que compta amb una banda de músics composta per un baixista, un saxofonista i un pianista que acompanyen, en tot moment, la narració de la història.
L'acció transcorre a Ciutat Porc, un lloc on viuen feliços porquets i garrins de tota mena. Gràcies al seu heroi local, en Súper Pernil, la pau impera a la zona. Però un dia, el llop malvat s'hi presenta i amenaça de menjar-se a tots els ciutadans. En Fuet i la seva filla Bacon ajudaran en Súper Pernil a aturar-lo. Podran els tres porquets vèncer el llop malvat?
“Els tres porquets” és una obra dirigida al públic familiar que es podrà veure el pròxim dissabte 30 de marc a les cinc de la tarda. Les entrades es poden comprar i reservar en aquest enllaç a un preu de 5 euros per als adults, sent l’entrada gratuïta per a infants i joves amb reserva prèvia.