Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Encamp acull la cloenda de la trobada internacional d’scooters amb una exposició de 120 motocicletes Vespa i Lambretta clàssiques a la plaça dels Arínsols

· Més de 150 persones s’han aplegat aquest cap de setmana al Principat d’Andorra per la trobada d’scooters organitzada per l’associació andorrana Scooters Riders i Scooters Catalunya · El cònsol menor, Jean Michel Rascagnères, i el conseller Andreu Riba han donat la benvinguda als participants
Encamp acull la cloenda de la trobada internacional d’scooters amb una exposició de 120 motocicletes Vespa i Lambretta clàssiques a la plaça dels Arínsols.

Encamp, 25 de setembre de 2022.- Encamp acull la cloenda de la primera trobada internacional d’scooters organitzada per scooters Riders Andorra i Scooterisme Catalunya que a aplegat un total de 120 motocicletes clàssiques, principalment de les marques Vespa i Lambretta, algunes d’elles amb gairebé 70 anys d’antiguitat.

 

El consol menor, Jean Michel Rascagnères, ha donat la benvinguda a l’organització i a tota l’expedició que ha aplegat més de 150 persones de fora del país, principalment de Catalunya (amb clubs històrics com els de Sabadell, Lleida, Vespa ruter Barcelona, Llinars, Amigos i Vespas, Scooters Club Girona,...) però també d’altres indrets com Alemanya, ja que un dels participants ha viatjat durant 22 hores i més de 1500 quilòmetres per acudir a la trobada amb la seva vespa clàssica.

 

El cònsol menor ha agraït a l’organització que “hagin escollit Encamp per celebrar la cloenda d’aquesta trobada internacional” i esperem que l’any vinent podem gaudir de nou d’una exposició de clàssics com aquesta “convertint la plaça dels Arínsols en un petit museu de la moto a l’aire lliure per una estona” on els encampadans més encuriosits i amants del motor han pogut gaudir de l’exposició.

 

Enric Noguer, organitzador de la trobada ha destacat que “estem molt agraïts ams tots els comuns per l’acollida i les facilitats per poder organitzar aquesta trobada, ja que venir a Andorra és un plaer i organitzar coses també per les facilitats” i ha destacat  que “la gent està molt contenta i hem pogut gaudir del paisatge i unes rutes fantàstiques

 

L’organització ha avançat que es preveu una nova trobada per a l’any vinent.