El Comú amplia la col·laboració amb el FC Barcelona i referma el seu posicionament com a destinació d’estades esportives
El Comú d’Encamp i el FC Barcelona han firmat aquest dilluns el contracte de col·laboració que preveu una ampliació per a la temporada esportiva 2013-2014 refermant així el posicionament de la parròquia com a una destinació d’estades esportives de referència.
L’acord al qual han arribat el Comú i l’entitat modifica alguna de les clàusules d’intercanvi per ampliar l’abast de les accions. Entre les novetats, cal destacar que la parròquia d’Encamp podrà donar a conèixer els seus atractius a més d’1,6 milions de persones mitjançant la difusió a través les xarxes socials del FC Barcelona.
El conveni permet promocionar la parròquia com a destinació turística, emetent al videomarcador dos espots de vint segons en cadascun dels partits de la secció de bàsquet, handbol i futbol sala que es disputin al Palau Blaugrana.
D’altra banda, el Comú disposarà de material de difusió per realitzar accions de divulgació de la parròquia. En aquest sentit, en els partits de màxima incidència de les tres seccions del FC Barcelona, Encamp podrà dur a terme campanyes de divulgació entre els assistents als partits a través de concursos i obsequis.
El conveni manté l’import dels altres anys i segueix preveient que els membres del club barceloní utilitzin les instal·lacions esportives de primer nivell de la parròquia i puguin disposar d’allotjament durant les tres expedicions blaugranes.
El conveni ha estat signat pel cònsol major d’Encamp, Jordi Mas, el president del FC Barcelona, Sandro Rossell i el vicepresident Javier Faus, aquest dilluns al matí a les oficines de l’entitat esportiva.