Lluís Cartes i Els Fluxes fan vibrar el públic encampadà
El cantant Lluís Cartes, acompanyat per la banda Els Fluxes, es presentà davant del públic encampadà amb un recull de temes de la seva discografia, sense oblidar composicions personals i reflexives incloses en el seu tercer àlbum, Carenant l'absurd.
El recital va començar amb un repàs de cançons de la banda Els Fluxes, en un format acústic i molt personal. Poc a poc la vetllada va anar agafant ritme, fins arribar al repàs dels temes del darrer disc de Cartes, Carenant l'absurd, on el cantautor andorrà i la banda van donar pas a la bateria per finalitzar amb composicions més rockeres.
Una intensa nit de bona música, que va acabar amb 4 bis per part dels músics, animats per un públic que va gaudir d'allò més.
Us deixem amb una mostra fotogràfica.
Comparteix