La nova gestió del Saló de la Infància i de la Joventut d’Andorra assoleix un augment del 63% dels visitants
Les valoracions finals de la 23a edició del Saló de la infància i de la Joventut d’Andorra han estat molt bones. Durant els 7 dies del Saló, un total de 6.501 visitants hi han assistit a Encamp i al Pas de la Casa. Aquest increment significa que el Saló de la Infància i de la Joventut d’Andorra ha augmentat un 63% les visites respecte a l’edició passada, en què 4.000 persones es van desplaçar fins als dos centres esportius d’Encamp i del Pas de la Casa.
Cal tenir en compte que el creixement dels visitants és molt més significatiu, ja que el Saló d’enguany tenia 7 dies per gaudir de les activitats en lloc dels 10 de l’edició passada. Per a aquesta edició, el Saló de la Infància i la Joventut d’Andorra ha rebut de mitjana diària de 928 visitants, és a dir, un augment del 132% respecte al Saló 2013-2014, en què de mitjana 400 visitants van gaudir de les instal·lacions encampadanes al dia.
Des del Comú d’Encamp, el conseller de Joventut i Esports, Jordi Rogel, ha destacat la bona valoració dels visitants, en especial envers l’organització. Rogel ha explicat que les expectatives generades per aquesta 23a edició, “són degudes a l’escalada qualitativa de les activitats”. Des del Comú també s’ha volgut fer èmfasi en la decisió de reprendre la gestió del Saló i l’adaptació dels dies en funció de les festes nadalenques. A més, la rebaixa del preu de les entrades han fet que el Saló sigui més assequible per al jovent. Així ho demostra l’augment de vendes d’abonaments per poder accedir al Saló durant diversos dies que s’han incrementat dels 14 als 67 venuts en aquesta edició.
Des del Comú d’Encamp s’agraeix la col·laboració de les diferents empreses i entitats que han participat en la 23a edició del Saló. També s’ha destacat la gran tasca realitzada pels monitors que han vetllat pel bon funcionament de les activitats.