La 'Braderie' espera superar l'afluència de visitants de l’any passat si la meteorologia ho permet
L’acte ha comptat amb la presència el cap de Govern, Toni Martí, els cònsols d’Encamp, Jordi Mas, i Jordi Torres, i altres membres de la corporació local.
El responsable d'Iniciativa Publicitària, organitzador de l'esdeveniment, Jean Jacques Carrié, juntament amb el Comú d’Encamp, ha explicat que tot i disposar de menys diners han fet força publicitat al sud de França, i concretament en ciutats com Perpinyà, Tolosa o Carcassona. Carrié ha dit que hi participen un total de 160 establiments del Pas de la Casa i que els descomptes arribaran fins al 80%.
El cònsol major d'Encamp, Jordi Mas, ha dit que des del Comú acompanyen una iniciativa privada que van idear per dinamitzar el comerç en temporada baixa. Ha qualificat la campanya que realitza Iniciativa Publicitària de “molt important” i que “es fa conèixer a França”, i ha valorat que es busquin les dates de celebració en funció del calendari d'activitats francès per poder captar l'atracció de més gent.
Qui també ha volgut ser present durant la inauguració ha estat el cap de Govern, Toni Martí, que en una entrevista a France 3 ha explicat que volia donar suport explícit a iniciatives privades d'aquestes característiques en uns moments de molta complexitat econòmica.