Dijous 23 de Març de 2023
capcalera6.jpg
capcalera7.jpg
Esteu aquí: Inici / Notícies / L’Esbart Sant Romà treballa en la creació d’Encamp de gresca

L’Esbart Sant Romà treballa en la creació d’Encamp de gresca

La peça, de nova creació, vol ser un homenatge a les festes majors encampadanes i s'estrenarà durant la Festa del poble d'enguany.
L’Esbart Sant Romà treballa en la creació d’Encamp de gresca

Fons família Olga Areny Sànchez - Festa major anys 60-70

La peça, de caire tradicional, ha estat creada especialment per la coreògrafa Maribela Moreno, l’escriptor encampadà Josep Dallerès i el músic andorrà Lluís Cartes, i està pensada perquè perduri en el temps i esdevingui una dansa popular, de carrer i participativa de les festes encampadanes.

El Cos de dansa de l’Esbart Sant Romà estrenarà aquesta peça de nova creació en el marc de la Festa del Poble que celebra Encamp cada mes de juny. Es tracta d’una obra que vol ser un homenatge a les festes majors tradicionals transportant a la dansa les emocions que s’hi viuen. A través dels moviments i la música es vol reviure totes aquelles sensacions que les encampadanes i els encampadans experimentaven durant la Festa Major.

Una de les característiques més importants d’Encamp de gresca, més enllà de la inspiració en la tradició, és la voluntat que esdevingui un ball popular a la parròquia i la pretensió que el poble també surti a ballar.

Comparteix

Conforme amb:
HTML 5 | CSS 3.0 | W3C WAI-AA

Projecte desenvolupat per SEMIC
Comú d'Encamp | Principat d'Andorra
Plaça dels Arinsols, 1
AD200 Encamp (Principat d'Andorra)
Tel. +376 873 200