Dimecres 19 de Febrer de 2020
capcalera6.jpg
capcalera7.jpg
Esteu aquí: Inici / Notícies / Comunicat del Comú dʼEncamp en relació a la petició de dissolució de la societat NEVASA formulada per SAETDE

El Comú dʼEncamp desconeix, a hores dʼara, les raons de fons que justifiquen la decisió dels socis majoritaris de SAETDE i que aquests han anunciat que donaran a conèixer en breu de forma pública

El Comú dʼEncamp vol expressar la seva preocupació per la situació que sʼha generat arran de la petició de dissolució de la societat NEVASA i les conseqüències que aquest fet pot comportar en la continuïtat del projecte GRANDVALIRA.

El Comú dʼEncamp instarà a la reflexió de les parts implicades per reconduir la situació i mantenir un projecte de país que ha aconseguit situar Andorra com una de les principals destinacions dʼesquí del sud dʼEuropa. La unió dʼesforços a lʼhora de gestar el projecte GRANDVALIRA ha suposat un revulsiu per a la nostra parròquia i per al país, alhora que ha contribuït de forma decisiva a posicionar el Principat a través dʼuna marca associada a la qualitat, la innovació i el bon servei.

El Comú dʼEncamp entén que la millor opció per a la parròquia és evitar la dissolució de NEVASA. Amb tot, si les postures acaben esdevenint irreconciliables, Encamp defensarà els interessos de la parròquia i de SAETDE, societat de la qual en forma part.

arxivat sota:

Conforme amb:
HTML 5 | CSS 3.0 | W3C WAI-AA

Projecte desenvolupat per SEMIC
Comú d'Encamp | Principat d'Andorra
Plaça dels Arinsols, 1
AD200 Encamp (Principat d'Andorra)