Dijous 23 de Març de 2023
capcalera6.jpg
capcalera7.jpg
Esteu aquí: Inici / El Comú / FEM PARRÒQUIA / ACTUACIONS PER OBJECTIUS / ESTRATÈGIA TERRITORIAL / Nou parc infantil al Tirader

Nou parc infantil al Tirader

Aquesta acció va en la línia d'habilitar espais d'esbarjo a diferents punts de la parròquia, dins de l'estratègia de territori del Pla director de dinamització de la parròquia d'Encamp. el cost del parc serà d'aproximadament 168.000 €.
Nou parc infantil al Tirader

Terreny on es construirà el parc del Tirader

La sessió de Comú celebrada el 2 d'abril del 2019 ha aprovat la construcció d'un parc infantil a la zona del prat del Tirader, a la part alta del poble d'Encamp, gràcies al conveni urbanístic signat amb els propietaris del terreny.

El cònsol major, Jordi Torres, ha explicat durant la sessió que "per part de la propietat s'eixamplarà el terreny, es farà la voravia corresponent i s'eixamplarà el camí d'accés al Funicamp".

Amb el 10% de cessió de terreny, el comú hi ubicarà la zona de jocs. El cost total és de 167.683,45 euros, dels quals el comú n'assumirà el 52% i la propietat el 48% restant. L'empresa adjudicatària serà Croquies Arquitectura Disseny.

Aquesta acció va en la línia d'habilitar espais d'esbarjo a diferents punts de la parròquia, dins de l'estratègia de territori del Pla director de dinamització de la parròquia d'Encamp.

Comparteix

Conforme amb:
HTML 5 | CSS 3.0 | W3C WAI-AA

Projecte desenvolupat per SEMIC
Comú d'Encamp | Principat d'Andorra
Plaça dels Arinsols, 1
AD200 Encamp (Principat d'Andorra)
Tel. +376 873 200