Dissabte 25 de Març de 2023
capcalera6.jpg
capcalera7.jpg
Esteu aquí: Inici / El Comú / FEM PARRÒQUIA / ACTUACIONS PER OBJECTIUS / ESTRATÈGIA TERRITORIAL / En marxa les obres d’embelliment per l’entrada sud d’Encamp

En marxa les obres d’embelliment per l’entrada sud d’Encamp

El cost del projecte d’embelliment serà de 85.547 euros.

El Comú d’Encamp està duent a terme el projecte d’embelliment i millora de l’entrada sud del poble d’Encamp, aprovat en la darrera sessió de Comú del passat mes de febrer, que consisteix en la construcció de diferents trams de voravia adaptada, a dreta i esquerra de la gasolinera de l’Antar, així com el marcatge de nous passos de vianants que milloraran la seguretat d'aquests. Els nous trams de voravia s’embelliran amb jardineres d’acer Corten i vegetació.

Tanmateix, es millora l’illa triangular que dona inici a l’avinguda de Joan Martí, que fins ara estava empedrada i que ara es convertirà en una zona enjardinada que ens recordarà que Encamp és una ciutat agermanada amb Rouillac, l’Alguer i Mojàcar. Aquest tram es troba, provisionalment, protegit amb blocs de formigó per oferir la màxima seguretat als treballadors que estan executant les obres.

El cost de l’embelliment de l'obra és de 85.547 euros.

Comparteix

Conforme amb:
HTML 5 | CSS 3.0 | W3C WAI-AA

Projecte desenvolupat per SEMIC
Comú d'Encamp | Principat d'Andorra
Plaça dels Arinsols, 1
AD200 Encamp (Principat d'Andorra)
Tel. +376 873 200