ESTRATÈGIA DE GESTIÓ
El Comú d’Encamp i la Creu Roja Andorrana signen un conveni de col·laboració per apropar els serveis sociosanitaris al Pas de la Casa
La signatura del conveni s’ha realitzat aquest matí a l’oficina de tràmits del Pas de la Casa
El Comú d'Encamp acorda actualitzar el conveni amb Andorra Telecom per apropar els serveis de la companyia als ciutadans del Pas de la Casa.
La finalitat del conveni és oferir un espai de l'Oficina de Tràmits del Pas de la Casa a Andorra Telecom.
Encamp aprova el Manual funcional i l'estructura organitzativa de la corporació.
El nou organigrama defineix una estructura, concreta les missions i les funcions de cadascun dels departaments, així com una gestió eficient dels recursos humans.
El Comú d’Encamp posa en marxa el nou portal d’administració electrònica
Els ciutadans ja poden fer quinze tràmits a través del nou portal en línia.
El Comú impulsa la constitució del Consell Econòmic i Social per a la dinamització i reactivació econòmica del poble del Pas de la Casa
Laura Mas explica el pla d'accions de reactivació econòmica i d'ordenació de l'espai públic amb la creació d'una taula de treball conjunta amb els veïns, comerciants i empresaris del Pas de la Casa.