ACTUACIONS PER OBJECTIUS
ESTRATÈGIA TERRITORIAL
Territori singular, diferent i amb potencialitats tant per a la ciutadania com per a les empreses, que contempla el foment de la qualitat de vida, la millora de l'espai urbà, la realització de polítiques de cohesió social, la sosteniblitat com a valor i la potenciació dels valors del territori i de la seva singularitat, tan per a Encamp com pel Pas de la Casa.
ESTRATÈGIA DE DINAMITZACIÓ ECONÒMICA
La generació d'oportunitats per a les empreses i l'optimització dels recursos naturals i dels projectes ja creats, contemplant la configuració d'Encamp com a centralitat de serveis, la potenciació i millora del Pas de la Casa com a centralitat comercial i turística, l'estratègia compartida (públic-privada) en el desenvolupament econòmic del territori de Grandvalira (SAETDE), la consolidació de la parròquia d'Encamp com a destinació de turisme esportiu i de territori implicat amb l'esport i l'impuls a la formació, professionalització i talent del capità humà.
ESTRATÈGIA DE PROMOCIÓ I COMERCIALITZACIÓ
La promoció i difusió de l'oferta i valors exclusius i diferenciats del territori comtemplant l'adaptació de la marca i accions promocionals a les singularitat i potencialitats del territori i les accions de màrqueting orientades al client extern.
ESTRATÈGIA DE GESTIÓ
Cap a una nova governança orientada per objectius d'interès general i de potenciació de la parròquia d'Encamp contemplant potenciar i cercar sinergies amb projectes compartits (recursos públics i privats), afavorir els entorns participatius i la coordinació i seguiment de les accions.