Dissabte 25 de Març de 2023
capcalera6.jpg
capcalera7.jpg
Esteu aquí: Inici / Agenda / Exposició fotogràfica 'Històries per viure'

Exposició fotogràfica 'Històries per viure'

Detalls de l'esdeveniment

Quan

07/12/2022 a 20:00 a
09/01/2023 a 19:00

On

Sala d'Exposicions del comú d'Encamp

Telèfon de contacte

+376 373 037

Afegeix un esdeveniment al calendari

 

 

Descobreix l'exposició fotogràfica “Històries per viure”, de la fotògrafa i infermera del SAAS, Chiqui Novis. Es tracta d'una mostra que convida a reflexionar al voltant del gest generós de la donació d'òrgans i l'oportunitat de vida que aquest gest implica. A través d'11 fotografies, l'exposició mostra l'experiència de la donació i el trasplantament d'òrgans des d'un punt de vista íntim i personal.

La mostra és itinerant i anirà recorrent les set parròquies d'Andorra. A Encamp es podrà veure del 7 de desembre de 2022 al 9 de gener de 2023 a la Sala d'Exposicions del comú. La inauguració serà el 7 de desembre a les 19 h.

L'exposició ha estat impulsada per l’Associació de Trasplantats i Donants d’Andorra (ATIDA) i el Col·legi Oficial d’Infermeria d’Andorra (COIA).

 

 

 

Comparteix
arxivat sota:

Conforme amb:
HTML 5 | CSS 3.0 | W3C WAI-AA

Projecte desenvolupat per SEMIC
Comú d'Encamp | Principat d'Andorra
Plaça dels Arinsols, 1
AD200 Encamp (Principat d'Andorra)
Tel. +376 873 200