Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Els Encants i Escudella de Sant Antoni a Encamp

  • 8 euros: plat més escudella / 2 euros: només escudella

  • Plaça de Sant Miquel

L’Escudella de Sant Antoni i dels Encants torna a Encamp amb una nova edició de la festivitat popular.

Enguany, l'esdeveniment es farà com d’habitual a la plaça de Sant Miquel el dia 18 de gener. A partir de les 13 h començaran Els Encants de Sant Antoni, i a partir de les 13:30 h s'iniciarà el repartiment de l'escudella fins a acabar existències. A més, hi haurà racions d’escudella i tortell aptes per a celíacs.

Aquesta celebració està declarada Festa d’interès cultural patrimoni immaterial d’Andorra des de l’any 2010 i el comú conjuntament amb la col·laboració popular s’encarrega cada any de mantenir la tradició ben viva.   

 

Els plats commemoratius del 2026 

Els plats commemoratius de l’Escudella de Sant Antoni 2026 es podran adquirir a les oficines de Turisme a un preu és de 8 euros el plat més l'escudella i 2 euros només l'escudella, ja envasada.

Els encants de Sant Antoni  

Encamp celebrarà els seus Encants abans de la benedicció i de menjar l’escudella. Els manadors del Comú i el rector de la parròquia subhastaran les coques, bulls, embotits, peus de porc... recollits durant tots aquests dies i la recaptació anirà destinada a obres socials mitjançant Càritas Encamp. 

 

Consulta l'acte de l'Escudella del Pas de la Casa aquí.

 

  • Quan? 18/01/2026 de 13:00 a 15:00 (Europe/Madrid / UTC100)
  • On? Plaça de Sant Miquel
  • A qui va dirigit? Obert a tot el públic
  • Preu 8 euros: plat més escudella / 2 euros: només escudella
  • Serveis relacionats
  • Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal